loading...
پروانه ات خواهم ماند
علیرضا بازدید : 96 پنجشنبه 10 تیر 1389 نظرات (0)

 

اگر از ظلمت شب مي ترسي چشمهايم را به تو خواهم بخشيد ،

روشناييهاي تنم را كه نشان سحرند به توخواهم بخشيد ،

اگر از دوري ره مي ترسي دستهايم را كه پلي روي زمان مي بندد و

به كوتاهترين فاصله من را به تو مي پيوندند به تو خواهم بخشيد ،

اگر از زمزمه اگر ازحرف كسان اگر از تنگي چشم دگران مي ترسي من تو را

درتن خود محو و گم خواهم كرد و اگر ترس تو از خويشتن است من تو را

در تن خود و همه هستي خود وهمه ذره ذرات وجودم كه پراز خواهش توست

محو و گم خواهم كرد

من تورا در تن خود محو وگم خواهم كرد تا تو از من باشي . تو بيا كه اگر آمدنت

دير شود يا اگر آمدنت قصه پوچي باشد من تو را

اي همه خوب تا دم مرگ نخواهم بخشيد 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,709